Орієнтовний план
підвищення кваліфікації педагогічних працівників 5-11 класів
НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня-гімназія» смт Стара Вижівка у 2021 році
| № з/п | Напрям | Суб¢єкт підвищення кваліфікації | Кількість педагогічних працівників | Примітки |
| 1 | Предметне навчання, інклюзивна освіта, ІКТ | На Урок | 2 | |
| 2 | Дистанційне навчання | Мій Клас | 3 | |
| 3 | Розвиток управлінської компетентності, навчання дітей з особливими освітніми потребами | Всеосвіта | 13 | |
| 4 | Розвиток професійних компетентностей | ВІППО | 18 | |
| 5 | Дистанційне навчання, мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність | EdEra | 6 | |
| 6 | Розвиток професійних компетентностей, створення безпечного середовища. | Prometeys | 10 | |
| 7 | Розвиток професійних компетентностей |
Dinternal Edukation Сambridge university press |
2 |
Орієнтовний план
підвищення кваліфікації педагогічних працівників 1-4 класів
НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня-гімназія» смт Стара Вижівка у 2021 році
| № з/п | Напрям | На Урок | Мій Клас | Всеосвіта | ВІППО | Prometheus | EdEra | Всього |
| 1 | Фахові знання, методики, технології | 6 | 4 | 7 | 4 | 21 | ||
| 2 | ІКТ та цифрові технології в освітньому процесі | 2 | 2 | 4 | ||||
| 3 | Інклюзивне навчання | 2 | 5 | 3 | 7 | 17 | ||
| 4 | Мовленнєва компетентність | 2 | 3 | 5 | ||||
| 5 | Управлінська компетентність | 1 | 1 | |||||
| 6 | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь | |||||||
| 7 | Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти, основи андрагогіки | |||||||
| Всього | 12 | 14 | 7 | 3 | 12 | 48 |